Uważamy, że aby przygotować dla klienta najlepsze rozwiązania należy wpierw poznać dokładnie jego specyfikę. Każda firma, nawet z tej samej branży się od siebie różni, działa w innym otoczeniu, ma odmienne potrzeby, czy oczekiwania.

Dlatego pierwszym krokiem, jaki wykonujemy na nasze jest tzw. „audyt wstępny”. Analizowana jest w nim głównie obecna pozycja firmy w internecie na tle potencjału rynki i siły konkurencji. Przypomina to nieco analizę SWOT ( sił, słabości, możliwości, zagrożeń). Taki raport jest punktem wyjściowym do wstępnych rozmów z klientem. Podczas takiego spotkania prezentujemy naszą analizę, ale przede wszystkim uważnie wsłuchujemy się w komentarz do naszych obserwacji oraz pragniemy doprecyzować, jakie są oczekiwania i plany rozwojowe klienta. Na tej podstawie przygotowywana jest indywidualna „skrojona na miarę” oferta, która będzie najlepiej dopasowana do indywidualnych potrzeb.

Pierwszym etapem po zaakceptowaniu oferty i podpisaniu umowy jest stworzenie kompleksowej strategii oraz planu promocji firmy w internecie.

Najczęściej obejmuje on miedzy innymi budowę nowej strony ( klasycznej, mobilnej lub „responsywnej”), tworzenie regulaminu strony, dodanie treści, elementów graficznych oraz optymalizację strony w Google.

Budowa serwisów internetowych

Dobra, profesjonalna strona internetowa jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Znane powiedzenie: „nie można wywrzeć drugi raz pierwszego wrażenia” odnosi się także do oceny firmy, poprzez jakość jej strony internetowej. Jest to, bowiem bardzo często miejsce pierwszego kontaktu z nowym klientem. Dlatego większość profesjonalnych firm, nawet o ugruntowanej pozycji rynkowej, przywiązuje sie ogromne znaczenie do jakości i estetyki swojej strony.

Tworzenie wideo o rozdzielczości 4K

Dobre wideo jest jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie nowych pacjentów. Znane jest powiedzenie, że „obraz jest więcej wart niż tysiąc słów”.

Wideo daje jeszcze lepsze możliwości niż s statyczna grafika czy zdjęcie, gdyż oddziaływając zarówno na zmysł wzroku, jak i słuchu pozwala na kompleksowy i efektywny przekaz naszej informacji.

Jeżeli chcecie Państwo rozwijać swoją praktykę  poprzez edukację pacjentów, odpowiedzi na nurtujące ich pytania, czy po prostu prezentację swoich usług to zapraszamy do kontaktu.

Rozwiązania mobilne

Dynamicznie rosnące wykorzystanie urządzeń mobilnych jest jednym z najistotniejszych trendów w marketing internetowym w ostatnim okresie. W odróżnieniu od komputera stacjonarnego użytkownik smartfona może korzystać z niego niemal przez cała dobę.

Do głównych rozwiązań mobilnych, które otrzymują nasi klienci należą:

  • Strony mobilne
  • Aplikacje mobilne
  • Mobilne kupony rabatowe
  • Kody QR
  • Kampanie SMS
  • Kampanie e-mail

Media społecznościowe i reputacja w internecie

Media społecznościowe odgrywają bardzo istotną rolę w strategicznym rozwoju firm w internecie. Prawidłowe wykorzystanie nie wiąże się już tylko z budowaniem linków celem zwiększenia pozycji w Google, ale coraz częściej stają się one nawet ważniejszym źródłem komunikacji marketingowej z klientami. Dla swej efektywności te kanały powinny być dobrze zintegrowane i jednolicie brandowane. Posiadanie Fan Page na Facebook’u, konta w Google+, czy wykorzystanie Twittera w codziennej komunikacji z klientami to dla wielu firm istotny element decydujący o zdobyciu przewagi konkurencyjnej.