Tylko do końca czerwca

Oferta specjalna

Wyłącznie dla uczestników XVIII Zjazdu Polskiego Towarzystwa Chirurgii Plastycznej, Rekonstrukcyjnej i Estetycznej.

Sprawdzone działania

Daj się poznać nowym pacjentom

Strona internetowa + stała opieka

Atrakcyjna, szybka nowoczesna i dobrze funkcjonująca strona www dostosowana do urządzeń mobilnych to jeden z najbardziej istotnych elementów strategii.

Kreacje graficzne
& branding

Nowoczesna a zarazem elegancja identyfikacja wizualna jest niezwykle istotna w przypadku kreowania i budowania profesjonalnego i spójnego wizerunku marki.

Marketing
lokalny

Często korzystniejsze jest skupienie się na dotarciu do pacjentów znajdujących się w najbliższym otoczeniu Twoim lub Twojej kliniki.

Social media + stałe prowadzenie

Serwisy społecznościowe pozwalają na pozostanie w stałym kontakcie z pacjentami, a odpowiednie publikacje znacząco wpływają na potencjalnych klientów.

Materiały
do druku

Drukowane materiały marketingowe rozłożone np. w poczekalni to doskonały sposób, aby poinormować swoich pacjentów o nowościach w gabinecie.

Planowanie
strategiczne

Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa dostosowana do branży medycznej jest podstawą sukcesu każdego chirurga plastyka.

Zaufali nam

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, koniecznie skontaktuj się z nami!

POROZMAWIAJMY!

Skontaktuj się

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Jeżeli na liście nie znalazłeś interesującej Cię usługi, napisz nam o tym! Wspólnie omówimy ja możemy Ci pomóc.