Wyłącznie dla uczestników XVIII Zjazdu Polskiego Towarzystwa Chirurgii Plastycznej, Rekonstrukcyjnej i Estetycznej.
Sprawdzone działania
Atrakcyjna, szybka nowoczesna i dobrze funkcjonująca strona www dostosowana do urządzeń mobilnych to jeden z najbardziej istotnych elementów strategii.
Nowoczesna a zarazem elegancja identyfikacja wizualna jest niezwykle istotna w przypadku kreowania i budowania profesjonalnego i spójnego wizerunku marki.
Często korzystniejsze jest skupienie się na dotarciu do pacjentów znajdujących się w najbliższym otoczeniu Twoim lub Twojej kliniki.
Serwisy społecznościowe pozwalają na pozostanie w stałym kontakcie z pacjentami, a odpowiednie publikacje znacząco wpływają na potencjalnych klientów.
Drukowane materiały marketingowe rozłożone np. w poczekalni to doskonały sposób, aby poinormować swoich pacjentów o nowościach w gabinecie.
Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa dostosowana do branży medycznej jest podstawą sukcesu każdego chirurga plastyka.
Zaufali nam
FAQ
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, koniecznie skontaktuj się z nami!
POROZMAWIAJMY!
Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jeżeli na liście nie znalazłeś interesującej Cię usługi, napisz nam o tym! Wspólnie omówimy ja możemy Ci pomóc.